At the end of the day.

sila muntah lepas tengok this picture :-D
hi *muka marah* geram gila!!!! aku dah nak post entry baru tadi tapi tertekan close tabs. macam sakai. buat penat je aku taip entry aku tadi puih puih. hmm so hi again!! haha bosan en? yeah yeah, me too *tangan didada mata ke atas*........ woops, harini aku daftar masuk untuk form 6 dekat sekolah............... sekolah dulu. it's almost 6 years dah aku sekolah dekat tempat yang sama. please muntah bila tengok muka aku masuk sekolah tu balik k. hahahahaha -,- memang rasa macam perghh gila aku sendiri tak percaya yang aku dah daftar untuk study form 6 and i was like...... betul ke aku ni nak masuk form 6? ingat aku ni rajin sangat ke study sampai nak masuk form 6. sebelum ni kemain taknak........ HELL-o this is not my choice! not at all. this is my parents' decision. well well well. *muka terpaksa* ya lah, memang kena masuk lah kalau dah semua asyik dok paksa aku en.. aku malas nak menjawab je. kalau aku masuk form 6 ni memang aku kena struggle gila gila la. aliran sains pulak tu.. haih dah takde masa nak main main macam dulu. no more facebook, twitter etc i guess la...  maaf, kita tiada jodoh sayangku buat masa sekarang :-( how am i suppose to survive without internet? how can i love when i'm afraid to fall? ehhhhhhh tetiba hahaha. writing essays without GOOGLE? ini semua ibarat rumah tanpa tiang dan manusia tanpa agama. pergh dah macam ahli falsafah dah hahaha k. pity me......... this is totally sucks! tapi serius gua cakap, kalau masuk form 6. gua tak nak ambil aliran sastera. FOREVER. HATE. SASTERA. last night, i was fucking tensed with my parents' decision!!!!! erghhh, unikl is not that bad la.... lagipun dapat pinjaman mara. and dorang tak bagi pergi sebab Kajang jauh and even aku pun belum cukup 18. huh they messed up all my mood. memang aku marah gegila tapi at last........tak elok jadi anak derhaka kan... hmm okay kot form 6. tanamkan yang positif. do the best. ''Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum sehingga mereka sendiri yang mengubahnya''. pray for me. *now playing pray by justin bieber* but to me la kan, parents tak patut decide apa yang anak mereka patut ambil, and apa yang tak. lagipun anak mereka yang nak study kan? setiap ibubapa should consider all their children's oppinions. hmm maybe, Allah knows what the best for us. maybe ikut cakap ibubapa lebih diredai insyaallah. sama-sama kita doakan.
                                                             sincerely. Anis sabreena. the chosen one.

1 comment:

Anonymous said...

Miss you!!