i wanna be happy for once.

hi readers!! hmm hensem tak my husband? *flips hair* hahaha cute en........... kalau la dapat, memang aku akan jadi isteri yang paling mithali ah hahahaha lulzzzz. k back to the main point. hmmmmmmmmmmmmm
k sejak dua tiga empat menjak ni, aku............ payah nak gelak.yeah, maybe muka tersenyum tapi hati... sapa yang tahu kan? penat, letih, sedih, marah. everyone cakap kenapa muka aku nampak bermasalah. i have no answers for that. aku tak suka cerita masalah sepenuhnya kepada orang lain. cerita sikit sikit sudah la. orang lain pun ada masalah jugak nak selesaikan..
i wanna be happy macam dulu............ i want it so fuckin' bad!!!!!!!!!!!!! :( penat ada masalah yang tak pernah berhenti. aku rasa macam aku tersesar jauh dari kehidupan yang indah and there's no one can bring my life back....... rasa macam hilang sesuatu. kebahagiaan yang pernah aku miliki suatu ketika dulu seolah diragut oleh anonymous. nak gelak macam dulu boleh? hidup ibarat roda. kita tidak selalu akan berada di atas......
''Allah tak akan mengubah nasib sesuatu kaum sehinggalah mereka yang mengubah apa yang ada dalam diri mereka itu sendiri''. aku kehilangan sesuatu yang perlu aku cari. cahaya keimanan yang akan memberi aku sejuta ketenangan dan kesabaran untuk aku menghadapi semua yang berlaku... i need someone to guide me back. i'm lost in my own way...................... i can't find the way back!
Allah, please guide me back.... i'm begging you :( aku tak sekuat yang engkau pandang di mata kasar.
takde kaitan pun sebenarnya dua gambar ni tapi dorang cantik........... hehe
sincerely, manusia lemah yang tak pernah lari dari kesilapan. anis sabreena.

No comments: