The one that got away.

the saddest feelings in the world is when you lost someone that used to love you once upon a time. and i can feel it now. it hurts you so bad. you even can die because of that. jahatkah aku sekiranya aku yang minta sebegitu? dulu aku tak sangka yang aku perlu sukakan kamu sampai macam tu sekali. salahkah aku? salah kah? kalau aku salah, kenapa perasaan cinta tu perlu wujud? tak perlu rasanya. aku begitu terluka. terlalu barangkali. sedih melampau tapi air mata tak mampu untuk keluar dan aku tak ttahu kenapa. betulkah tindakan aku? aku sudah penat. kadang-kadang aku terlalu kuat cemburu........ salah kah? aku rasa mungkin itu perasaan normal. aku tahu barangkali, kamu sudah membenci aku. aku minta maaf. tidak bermaksud untuk aku ceraikan kamu tapi........... tak semua kita boleh cerita kan? biar hanya aku dan Allah je yang tahu. aku sakit.... sedih.... perasaan bercampur baur. aku deactivate account facebook yang biasa aku guna sebab aku tak nak stalk kamu. kalau tak mesti tiap masa, tiap saat, tiap minit dan tiap jam aku stalk. aku penat sedih. aku penat ada masalah dengan kamu. semoga perpisahan ini membawa 1001 makna buat kamu. one day, i'll find you. insyaallah.satu je yang aku nak kamu tahu, aku akan selalu sayangkan kamu........................ 
                                   sedih kan bila terpaksa buat macam ni? :'(
          semoga awak berbahagia my love. sincerely, the one that will always love you!

No comments: